lørdag 4. juli 2009

Intervju

Siden det faktisk er et halvt år siden jeg sist oppdaterte, tenkte jeg at nå var det på tide med et nytt innlegg. Siden det er sommer og sol, orker jeg ikke å skrive noe særlig filosofisk, noe som resulterer i et intervju stjålet fra Monique sin blogg. Here goes:

Har du noen gang kysset noen på badet?
- Flere ganger

Har du noen gang kysset en annen's kjæreste?
- Nei

Er du redd for berg-og-dalbaner?
- Nei, elsker dem

Fortrekker du varmt eller kaldt vær?
- Kaldt. Varmen gjør meg irritabel

Ville du kysset den siste personen du kyssa igjen?
- Ja :)

Blir du distrahert lett?
- Det skal ikke særlig mye til, nei

Hva var det siste du gjorde før du la deg i går?
- Ønsket moren og søsteren min hjem fra ferie i Oslo, og så en filmatisert versjon av "A midsummer night´s dream" sammen med dem.

Er du sjalu på noen?
- Nei, men misunner dem som har sommerferie

Nevn noen som fikk deg til å le i dag.
- Lo litt av FMA vitser på nettet, men jeg vet ikke hvem som skrev dem

Når har du bursdag?
- 20. september

Tror du at forhold egentlig er verdt det?
- Absolutt!

Hvor mange venninner stoler du fullt på?
- Et tall på under fire. Men de er virkelig til å stole på

Banner du til foreldrene dine?
- Siden jeg verken er en gutt eller et dyr, banner jeg ikke

Hvem fikk du melding av sist?
- Samordna opptak :P

Tenk på den personen du liker: Vil du ha et seriøst forhold eller bare en flørt?
- Har allerede et seriøst forhold med denne personen

Tror du på at alt skjer av en grunn?
- Tror fremtiden og livet ditt avhenger både av arv&miljø, men kan også påvirkes av hva du gjør det til

Har noen av det motsatte kjønn gitt deg ett blåmerke?
- Ja

Savner du noe fra fortiden?
- Jeg foretrekker livet mitt som nittenåring fremfor livet jeg hadde som barn og ung tenåring, men jeg savner de enorme lekesentrene i Malaysia

Blir du lett frustrert?
- Veldig. Det skal ikke mer til en stave- og grammatikkfeil for å få meg til å bli irritert

Ser du på moren din som en venn eller en forelder?
- Forelder

Hvordan finner du ut at du kan stole på en person?
- Jeg vet ikke helt. Det er bare noe man føler og merker av erfaring?

Sist du fikk en dårlig unnskyldning?
- På en sommerleir

Hvis du ikke får sove på natta, hva er det du tenker på?
- Uff, jeg er mørkeredd, så det blir noe om at rommet mitt er skummelt *flau*

Hva tenker du om uttrykket "den som venter, venter ikke forgjeves"?
- Da tenker jeg at "Carpe diem" og "Audentes fortuna iuvat sed timidos relinquit" er bedre alternativer.

Er det noe du vil gi slipp på?
- Ja, jeg er klar for å forlate barndomshjemmet

Har du noen gang sagt at du var glad i noen mens du holdt jugekors?
- Bare mentale lygekryss

Hvilken film så du sist?
- A midsummer night´s dream

Har du en av det motsatte kjønn du kan fortelle alt til?
- Ja

Hva gjorde du 10:30 i går kveld?
- Sov

Har du lyst på piercing eller tattoo?
- Har allerede piercing, men kunne godt tenkt meg en tatovering

Hvor lenge kan du leve uten telefonen din?
- Bare i korte perioder

Har du problemer med å stole på folk?
- Har nok det

Var du glad når du stod opp i dag?
- Fikk sove lenge for første gang på to uker, så ja

Har du facebook?
- Ja.

Ville du datet noen med tatovering?
- For å omformulere spørsmålet:
1. Hadde du datet noen fordi de hadde en fin tatovering?
- Hvis den var veeeldig fin
2. Hadde du latt være å date noen fordi de hadde en stygg tatovering?
- Hvis den var veeeldig stor og stygg

Hvor er det merkeligste stedet du har sovet?
- Jeg har sovnet de aller fleste steder (legekontor, buss, skoletimer, seng, sofa, kino, kirke, graduation seremoni i Liverpool, m.m.)

Har du noengang hoppet uti bassenget/sjøen med klærene på?
- Den aller kjekkeste svømmetimen i åttende klasse hvor vi skulle trene på å svømme med klærne på

Favoritt årstid?
- Vår

Savner du noen nå?
- Ja, veldig

Har du tenkt på å få piercing i nesa?
- Egentlig ikke

Er noen sinte på deg nå?
- Håper/tror ikke det

Hva skal du gjøre nå?
- Lese m/m FMA og/eller HP fanfiction

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar